Google Adwords is een fantastisch kanaal om direct je doelgroep met de juiste boodschap te bereiken. Ad hoc de online boodschap en strategie meebewegen met de focus van je bedrijf is een eitje. (Beter) resultaat is gegarandeerd bij het efficiënt en doordacht inzetten van Google Adwords.

 

Alle marketeers bij Envoker hebben gewerkt met zowel nationale en internationale campagnes, van de kleinste dagbudgetten tot dagbudgetten van 20.000 Euro per dag. Google Adwords kennen we vanbinnen en vanbuiten; geen instelling of campagnetype heeft geheimen voor ons.

Diezelfde marketeers zijn daarnaast ook gedreven in Bing, Admarkt, SEO, affiliate marketing, Google Analytics, Google Tag Manager, vergelijkingswebsites, social media en strategie. Dit maakt dat we altijd kijken naar de kansen over alle kanalen heen en zo is sturen op maximaal rendement onderaan de streep haalbaar.

Binnen Google Adwords kijken we samen naar de kanaaldoelstelling die bij jouw bedrijf past. Search campagnes splitsen we op op basis van zoekintentie. Binnen die campagnes werken we met de nodige advertentiegroepen om de advertentie en extensiemogelijkheden naadloos op de intentie en zoekwoorden aan te laten sluiten. Op deze manier optimaliseren we voor een hoge CTR die de kwaliteitsscore verhoogd. Uiteindelijk resulteert dit in lagere klikprijzen voor dezelfde of zelfs betere positie binnen Google.

Shoppingcampagnes delen we graag op logica naar jouw bedrijf in. We werken vrijwel altijd met feed tools voor klanten.

Dit betekent dat we de basis feed vanuit je developer binnenhalen en deze, zonder inkom van de developer, kunnen omkatten naar de juiste specificaties voor o.a. Google shopping. Naast volledigheid van informatie en logische categoriebenamingen, werken we vaak met de klant toe naar het integreren van marge- en hardloperkenmerken om de campagnes beter te sturen op rendement.

Enthousiast en klaar om aan de slag te gaan?

Wij zeker! Neem direct contact met ons.

Voor webshops zijn ‘inventory campagnes’ een rendabele toevoeging aan de standaard search mogelijkheden van Google. Inventory campagnes lopen via de DoubleClick stack van Google. Middels de feed worden er op basis van templates, search advertenties en zoekwoorden opgebouwd. Hiermee krijg je voor ieder product in de feed een volledig toegespitste advertentie met zoekwoorden. Handmatig is dit logischerwijs niet te doen en daarom veelal een standaard onderdeel van onze campagnes.

Iedere SEA-strategie verschilt, maar kan bestaan uit: doelstelling, campagne-structuur campagne-instellingen, search campagnes, shopping campagnes, inventory campagnes, display remarketing of prospecting campagnes, RLSA, MCC-structuur, conversie inrichting en structuur, facturatie-structuur, Merchant Center inrichten, feed optimalisatie.

Zoals met alle accounts en tools; Google Adwords account is en blijft van jou en zal nooit in het bezit van Envoker zijn. Envoker werkt ook niet met standaardpakketten; ieder bedrijf is uniek en de aanpak in Google Adwords daarmee ook. Dit vraagt altijd om een op maat aanpak. Hetzelfde kun je van onze rapportages verwachten; op maat.

Blijf op de hoogte van het online marketing nieuws!

Regelmatig versturen wij een nieuwsbrief naar onze klanten én geïnteresseerden. Deze nieuwsbrief staat vol met de laatste nieuwtjes op online marketing gebied. Wil je dus op een eenvoudige manier op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied schrijf je dan snel in!

Combell
StoryMe

Contactgegevens

Envoker
Grenadierweg 13
4338 PG Middelburg

info@envoker.nl
+31 6 14 18 06 24