Mooi nieuws! Nilsson is één van de eventpartners van het Envoker Online Marketing Event in de DaVinci Cinema Goes op donderdag 14 maart. Ze geven op deze dag invulling aan het thema branding en merkontwikkeling. Dit doen ze door een sessie in het ochtendprogramma te verzorgen en stellen hun kennis en expertise beschikbaar tijdens het online marketing spreekuur. Daarnaast ontwikkelen ze diverse communicatie-uitingen voor het Envoker Online Marketing Event, zoals de eventposter, social media visuals en het programmaboekje. We zijn hier ontzettend blij mee want Nilsson is gespecialiseerd in merken, marketing, online en alles wat daarmee samenhangt. Hoe vaak zien we het niet fout gaan in de praktijk? Bedrijven die enthousiast starten met online campagnes, maar hun verhaal en boodschap niet op orde hebben. Een absolute showstopper voor je online campagne.

 

Nilsson

Your brand rules

Wat willen we toch graag allemaal CoolBlue of Nike zijn! Maar het is zo weinigen gegeven...Hoe komt dat nou? Aan de hand van kenmerkende voorbeelden nemen Edwin en Rob je mee langs de principes van branding en het ontwikkelen van sterke merken. Zo simpel en vanzelfsprekend als het soms lijkt, zo intensief en complex is het vaak om het goed te doen. Zijn er regels om ervoor te zorgen dat jouw merk opgemerkt wordt?

Online Marketing Spreekuur

Heb je een online probleem, uitdaging, loop je volledig vast, of zit je met andere online issues die je graag wilt doorbreken en veranderen? Kom dan naar het Online Marketing Spreekuur op het Envoker Online Marketing Event en vindt de oplossing voor jouw probleem! Namens Envoker zit CEO en strategisch adviseur Edwin Kersten aan tafel. Vanuit Nilsson neemt mede-eigenaar en Manager Online van Nilsson, Glyn Duijzer plaatst. Het zal je verbazen, je hebt namelijk na 10 minuten de juiste richting voor je oplossing te pakken. Gegarandeerd. Meer informatie over het aanmelden voor dit spreekuur volgt snel.

Edwin Staps en Rob Lambert

Edwin Staps en Rob Lambert vertellen je alles wat je moet weten over branding en merkontwikkeling. Aan de hand van diverse cases en voorbeelden laten ze zien hoe jij met je organisatie kunt bouwen aan een sterk en onderscheidend merk.

Edwin Staps is al 10 jaar art director en creatief strateeg bij Nilsson. Na zijn opleiding aan het Sint Lucas in Boxtel heeft hij zich in Zeeland gevestigd. Hij ontwikkelde en verbeterde meer dan 100 merken en stuurde talloze merktrajecten aan voor grote en kleine organisaties in Zeeland, en ver daarbuiten. Zijn visie? Een logo an sich is geen merk, maar een aftiteling ervan, zorg dus dat je alle andere elementen net zo goed op orde hebt.

Rob Lambert is als strateeg al 7 jaar verbonden aan Nilsson. Na zijn opleiding Communicatie aan HZ University of Applied Sciences stortte hij zich bij Nilsson met name op merkontwikkeling en branding. Hij kan zich vastbijten in sessies met klanten om de positionering helemaal scherp te krijgen. Zijn visie? Alles wat je doet, uit en zegt hangt samen met je merk, dus je kunt er maar beter eerst goed over nadenken.

 

Edwin Staps

Rob Lambert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Over Nilsson

Nilsson is al tientallen jaren actief binnen het brede spectrum van marketing en communicatie en is met name gespecialiseerd in merken, campagnes en online….en alles wat daarmee samenhangt. Vanuit dat perspectief heeft het bureau de laatste 5 jaar een stevige ontwikkeling doorgemaakt op het gebied van webontwikkeling, data-analyse en online marketing. Kritisch zijn, ruimte voor humor en vooral plezier hebben in wat je doet is typerend voor Nilsson. De 22 vakidioten, van strateeg tot designer, werken dagelijks voor klanten van diverse omvang, uit alle branches. Want een goed merk is namelijk niet afhankelijk van de grootte van de organisatie of van de branche. Zolang ook klanten ambitie, durf en een visie hebben, gaat Nilsson graag de samenwerking aan!

 

Met de deelname van Nilsson aan het programma en het Online Marketing Spreekuur komen de verschillende disciplines van het online marketing vakgebied aan bod. Dit maakt de rode draad door ons programma compleet. Nog geen kaarten voor het event besteld? Ga dan snel naar onze speciale ticketpagina, bestel je ticket en zorg dat je erbij bent!